loading...
پرشین پروژه | دانلود مقالات ، پروژه ها ، پایان نامه ها ، طرح های کار آفرینی ، طرح های توجیهی ، جزوات درسی ، سوالات امتحانی
آخرین ارسال های انجمن
فرید بازدید : 936 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حفاظت از شبکه های عصبی کامپیوتری در رابطه زیر ساخت های فن آوری اطلاعات،حوادث مخرب و اتفاقی فعال هستند. با توجه به پیچدگی روبه و با سرعتی که رشد از سیستم های حملات می توانند به طور خودکار راه اندازی شوند اقدامات موثر لازم برای کاهش حادثه در شبکه  انجام می شود. این جا به حفاظت  شبکه کامپیوتری عصبی که می توان با استفاده از تقویت یادگیری  و ارزیابی ریسک برای عمل مطلوب ، یا سیاستی که داده های  شبکه کامپیوتری  در این شرایط بهبودی خود را  بدست می آورند اشاره میشود.
شبکه های عصبی اطلاعات را به روشی مشابه با کاری که مغز انسان انجام می دهد پردازش می کنند. آنها از تعداد زیادی از عناصر پرداز شی(سلول عصبی) که فوق العاده بهم پیوسته اند تشکیل شده است که این عناصر به صورت موازی باهم برای حل یک مسئله مشخص کار می کنند .شبکه های عصبی با مثال کار می کنند و نمی توان آنها را برای انجام یک وظیفه خاص برنامه ریزی کرد مثال ها می بایست با دقت انتخاب شوند در غیر این صورت زمان سودمند، تلف می شود و یا حتی بدتر از این شبکه ممکن است نا درست کار کند. امتیاز شبکه عصبی این است که خودش کشف می کند که چگونه مسئله را حل کند ، عملکرد آن غیر قابل پیش گویی است.

 

فرید بازدید : 1874 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 آیا می‌‌دانید رابطه‌ی کامپیوتر با سیستم‌‌عامل چیست؟ آیا می‌‌دانید سیستم‌‌عامل چه خدمت بزرگی به شما می‌‌کند؟ سیستم‌‌عامل نرم‌‌افزار یا برنامه‌‌ای است که شما را از پیچیدگی‌‌های سخت‌‌افزاری دور کرده و رابطه شما را با کامپیوتر به یک رابطه صمیمی‌‌تر تبدیل می‌‌کند و این هنر سیستم‌‌عامل است. کامپیوتر دستگاهی است سخت‌‌افزاری که از قطعات مختلفی مانند ریزپردازنده، حافظه، دیسک سخت، کی‌‌برد،… تشکیل شده است ولی هیچیک از این قطعات حس و شعور ندارند تا به خودی‌خود، برای شما کاری انجام دهند، بلکه این شما هستید که بایستی به این مجموعه قطعات بی‌‌روح، فرمان بدهید، خطاهای آنها را در نظر بگیرید و از میان عمل‌کرد آنها جواب خود را بیابید و یا ارتباط این قطعات را با یکدیگر حفظ کنید.
در این مقاله سعی بر آن است تا خلاصه ای هر چند ناقص از کلیات سیستم های بلادرنگ و سیستم عامل های بلادرنگ و توضیحاتی در مورد انواع این سیستمها، معیارهای انتخاب و انواع زمانبندی این نوع سیستم ها در اختیار خوانندگان قرار گیرد..
فهرست :
سیستمهای بلادرنگ
شبکه بلادرنگ
سیستم های بلادرنگ سخت و نرم
مدل های وظیفه در سیستمهای بلادرنگ
وظیفه های بلادرنگ دورهای
وظیفه های بلادرنگ نامنظم
زمانبندی در سیستمهای بلادرنگ
شناسایی نیازها
قیود زمان بندی مطلق
قیود زمان بندی وابسته

 

فرید بازدید : 1478 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الگوریتم  PSO یک الگوریتم جستجوی اجتماعی است که از روی رفتار اجتماعی دسته‌های پرندگان مدل شده است. در ابتدا این الگوریتم به منظور کشف الگوهای حاکم بر پرواز همزمان پرندگان و تغییر ناگهانی مسیر آنها و تغییر شکل بهینه‌ی دسته به کار گرفته شد . در PSO، ذرات  در فضای جستجو جاری می‌شوند. تغییر مکان  ذرات در فضای جستجو تحت تأثیر تجربه و دانش خودشان و همسایگانشان است. بنابراین موقعیت دیگر توده  ذرات روی چگونگی جستجوی یک ذره اثر می‌گذارد . نتیجه‌ی مدل‌سازی این رفتار اجتماعی فرایند جستجویی است که ذرات به سمت نواحی موفق میل می‌کنند. ذرات از یکدیگر می‌آموزند و بر مبنای دانش بدست آمده به سمت بهترین همسایگان خود می‌روند اساس کار PSO بر این اصل استوار است که در هر لحظه هر ذره مکان خود را در فضای جستجو با توجه به بهترین مکانی که تاکنون در آن قرار گرفته است و بهترین مکانی که در کل همسایگی‌اش وجود دارد، تنظیم می‌کند.

 

فرید بازدید : 604 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دراین مقاله می خواهیم شما را با کامپیوترهای یک خودرو و بطور کل تاثیرات این ماشین هوشمند در نسل جدید خودروها آشنا سازیم. چرا کامپیوترها در خودروها پدیدار شدند؟ آیا کامپیوترهای دیجیتال می توانند درعملکرد خودروهای مکانیکی تاثیر بگذارند؟ رابطه کامپیوترها با خودروهای امروزی در چیست؟ جواب تمام این پرسش ها در ادامه این مقاله برسی شده و نتیجه آن در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار گرفته شده به امید آن روزی که بتوانیم هرچه بیشتر صنعت خودروی کشور را بارورتر کرده و بتوانیم از تکنیک ها وعلم روز دنیا در صنایع خودرو سازیمان نهایت استفاده را ببریم.

 

فرید بازدید : 690 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروزه اطلاعات، سرمایه‌ای حیاتی برای کلیه موسسات و سازمان‌های تجاری، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی، سیاسی، دفاعی، و غیره می‌باشد. سازمان‌ها سیستم‌های پایگاه‌داده‌ها و اطلاعات محتوای آنها را جهت خودکار کردن وظائف مختلفی تهیه می‌کنند. این وظائف شامل صورت حساب، مدیریت سرمایه، انواع مختلف پیش‌بینی‌ها، بودجه‌بندی، مدیریت‌های آموزشی، تحقیقاتی، صنعتی و… می‌باشد. برای تمامی سازمان‌ها تصمیمات حیاتی، وابسته به اطلاعات دقیق و بروز و پردازش صحیح آنها است. به علت اهمیت زیاد اطلاعات، حفاظت اطلاعات یکی از اجزاء حیاتی سیستم‌های مدیریت پایگاه‌داده‌‌ها می‌باشد.

 

فرید بازدید : 796 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

WiMAX یک روش بی سیم فوق العاده سودمند و انقلابی در زمینه دسترسی تمامی کاربران (در هر سطحی) به اینترنت است. این نام از حروف اول کلمات:  Worldwide Intero Perability for Microwave Access گرفته شده و همان گونه که از نام آن پیدا است، راه حلی برای دسترسی به اینترنت از طریق امواج مایکروویو است. طراحان و مهندسان این روش بر آن هستند تا در آینده ای نزدیک ، دسترسی بی حد و مرز به اینترنت را برای تمامی کاربران تا حد دسترسی به تلفن همراه آسان کنند و همانگونه که اکنون در اغلب کشورهای جهان، داشتن و استفاده ازیک تلفن قابل حمل،به پدیده ای معمولی مبدل شده است، دسترسی آسان و نامحدود به مکان به اینترنت، برای همگان حاصل شود.  وای مکس در آینده بسیار نزدیک، اینترنت را در کنار شبکه مخابراتی قرار خواهد داد و چنان انقلابی را در این زمینه به وجود خواهد آورد که روشن کردن اکثر کامپیوترهای قابل حمل،خانگی و یا خاص، مساوی با اتصال آنها به اینترنت باشد. این استاندارد از طرف IEEE معتبر شناخته شده و کد ۸۰۲.۱۶ از طرف این سازمان به آن اختصاص یافته است.

سرفصل :
راههای دسترسی به اینترنت
وایمکس چیست
سیستم وایمکس
دو راه دسترسی به شبکه  وایمکس
وایمکس چگونه کار میکند
چند نوع وایمکس داریم
تفاوت وایمکس با WI-FI
پیاده سازی وایمکس
مشکلات وایمکس
پیدایش وایمکس
مزایای وایمکس
ویژگی های وایمکس
کاربردها و عملکردهای فناوری وایمکس
کیفیت خدماتی وایمکس
افزایش خطوط وایمکس
وایمکس در ایران
کاربرای نهایی…
REFERENCES

 

فرید بازدید : 725 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

Memristor، مخفف واژه Memory Resistor به معنای پایدار کننده حافظه است. از لحاظ سخت‌افزاری، یک ابزار میکروسکوپیک است که می‌تواند شرایط الکتریکی ماقبل خود را حفظ کند و با این ترفند می‌توان، حافظه موقتی را حتی پس از قطع جریان برق، حفظ کرد. اگر مقاومت را همچون لوله آب، و آب را بار الکتریکی در نظر بگیریم. میزان مقاومت با قطر لوله نسبت عکس خواهد داشت. تا کنون مقاومت ها، قطر لوله ثابتی داشته اند اما ممریستور مانند لوله ای است که قطرش با میزان و جهت جریان تغییر می‌کند اگر جریان در جهت موافق باشد قطر لوله بیشتر و اگر در جهت مخالف باشد قطر لوله کمتر می‌شود همچنین اگر جریان قطع شود، قطر لوله تا برقراری مجدد جریان ثابت می ماند. این ویژگی‌های منحصر به فرد سبب شده، ساخت ممریستور نوید تحولی بزرگتر از تحول اختراع ترانزیستور در قرن بیستم بدهد. قابل توجه است که استفاده از این تکنولوژی از ذخیره سازی حافظه‌های فلش، بسیار ارزان تر و سریع تر خواهد بود. این فن‌آوری همانند مغز انسان که مجموعه وقایعی را جمع‌آوری و درک می‌کند، به رایانه‌ها اجازه می‌دهد با درک الگوهای گذشته از اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده‌اند، تصمیم‌گیری کنند. این تکنولوژی می‌تواند باعث انقلاب جدیدی در صنعت حافظه‌هایی نظیر Flash، RAM و حتی درایوهای حافظه باشد. ساخت کامپیوترهایی که می توانند مانند لامپ روشن و خاموش شوند یکی دیگر از موارد استفاده از ممریستور می باشد.

 

تبلیغات

تعداد صفحات : 13

درباره ما
پرشین پروژه دات آی آر ، همانطور که از اسم سایت مشخص است سایت پرشین پروژه یک سایت تحقیقاتی در زمینه مختلف است که موضوعات مختلفی را از سرتاسر اینترنت را در سایت خود جمع آوری کرده است که هدف از این کار فراهم ساختن محیطی ساده و راحت برای دسترسی ، محققان ، دانشجویان ، دانش آموزان و دیگران کاربران اینترنتی به مطلب دلخواهشان می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 409
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 841
  • بازدید ماه : 5,088
  • بازدید سال : 179,101
  • بازدید کلی : 1,069,534
  • تبلیغات
    تبلیغات
    تبلیغات متنی
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان