loading...
پرشین پروژه | دانلود مقالات ، پروژه ها ، پایان نامه ها ، طرح های کار آفرینی ، طرح های توجیهی ، جزوات درسی ، سوالات امتحانی
آخرین ارسال های انجمن
فرید بازدید : 1001 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

در سالهای اخیر تخلیه و توزیع اورژانسی نواحی شهری مورد توجه عموم قرار گرفته است. سیستم های ترابری مولفه های مرکزیدر تخلیه اثر و زمان مدیریت ترافیک و همچنین سیستم های کنترل برای انجام موفقیت آمیز آن حیاتی هستند. تحقیقات زیادی نشان میدهد که تخلیه و ترابری با هم در ارتباط هستند. در این پایان نامه چارچوب جدیدی برای مدیریت تخلیه را بررسی و الگوریتمی را شرح میدهیم که یک صف طولانی از ترافیک را به حرکت درآورده و همزمان ترافیک را برآورد و زمان سفر را کمینه میکند. این پایان نامه یک مفهوم جدید از واگذاری ترافیک با کمک اصول wardrop است.
فهرست : 
مروری بر روند ترافیک
تقاطع ها
انواع تقاطع ها
طراحی تقاطع ها
تاخیر و انواع آن
ظرفیت
سطع سرویس
حجم ترافیک
سرعت
مدل سازی و انواع سفر
تخلیه و توزیع بهینه ترافیک
پیش بینی احتیاجات در مدیریت تخلیه ترافیک
اهداف کلی عملکرد محدودیت سرعت و عملکرد آن
مراحل روش کنترل محدودیت سرعت
بهینه سازی و اصول wardrip
چهارچوب توزیع در یک سیستم ساماندهی شده تخلیه
تغییرپذیری ترافیک در یک فرایند تخلیه
محاسبه هزینه زمان سفر
بهینه سازی
فرایند بهینه سازی
تحلیل هزینه سفر در یک بخش خیابانی
دامنه توزیع در یک تخلیه
آخرین زمان برای کنترل شارش ورودی
شبیه سازی
برنامه نویسی
الگوریتم هزینه سفر
شبیه سازی
نتیجه گیری و پیشنهاد
پیوست

 

فرید بازدید : 870 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سیستم حمل‌ونقل هوشمند یا به اختصار ITS به‌کارگیری فن‌آوری اطلاعات برای بهبود عملکرد سیستم حمل‌ونقل است. «کلمه ITS به مجموعه‌ای از ابزارها، امکانات و تخصص‌ها از قبیل مفاهیم مهندسی ترافیک، تکنولوژی‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مخابراتی اطلاق می‌شود که به صورت هماهنگ و یکپارچه به منظور بهبود کارآیی و ایمنی در سیستم حمل‌ونقل به کار گرفته می‌شود.» . در سال‌های اخیر مهندسین حمل و نقل همراه با همکاری متخصصین رشته‌های مخابرات و ارتباطات، الکترونیک، کامپیوتر و … با با بکار گیری فناوری اطلاعات سیستم‌های هوشمند حمل و نقل یا ITS را بوجود آورده اند. در سیستمهای هوشمند ترافیک فناوری‌های متفاوتی بکار می رود. از سیستم‌های اولیه‌ای مانند هدایت خودرو و سیستم کنترل چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای اعلان ترافیک، دوربین سرعت سنج و سیستم خودکار شناسایی شماره خودرو گرفته تا سیستمهای پیشرفته و پیچیده تری که بطور همزمان اطلاعات متفاوتی را از منابع متفاوت یکپارچه می کند. اطلاعاتی مانند وضع آب و هوا، وضعیت ترافیک، وضعیت جاده و … عملکرد های این سیستم عبارتند از :
مدیریت و بهینه سازی جریان ترافیک و روانسازی حرکت
مدیریت و کنترل حوادث
مدیریت و پشتیبانی وسائل نقلیه امدادی
مدیریت اخذ الکترونیکی عوارض، هزینه پارکینگ، خرید و رزرواسیون بلیط و…
مانیتورینگ و کنترل حمل و نقل سبک و سنگین
مدیریت و ناوبری پیشرفته
مدیریت حمل و نقل عمومی
مدیریت و پشتیبانی عابر پیاده و …

 

فرید بازدید : 746 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پروژه ی ما تحت عنوان ( ربات میکروموس ) که در سه فصل تهیه شده است . فصل اول مستندات این پروژه به بررسی تعاریف خاصی که در زمینه رباتیک وجود دارد و همچنین موضوعات مرتبط با آن مانند تاریخچه رباتیک ، انواع رباتها ، دسته بندی رباتها پرداخته ایم. در فصل دوم کاربرد رباتها و همچنین اجزاء رباتها را مورد بررسی قرار داده ایم. در فصل سوم ، ساختن ربات میکروموس ، شرح عملکرد ربات ، توضیحات مدار و برنامه ربات و همچنین تصاویری از قطعات این ربات و تصویر ربات میکروموس به طور کامل قرار داده شده است . ربات میکروموس ، رباتی است که می تواند در یک مسیربسته حرکت کرده و مسیر درست را پیدا کند . این مسیر می تواند یک خط سیاه در زمینه سفید یا به صورت دیوار باشد. ربات باید بتواند مسیردرست را از مسیر غلط در کمترین زمان تشخیص بدهد .

فهرست : 
ربات
تعاریف ربات
علم ربات
تاریخچه رباتیک
دسته بندی رباتها
دسته بندی اتحادیه رباتها
انواع رباتها
طبقه بندی رباتها
ربات آدم نما اعلام خطر
ربات تعقیب خط
ربات هایی که تماس را حس می کنند
ربات پذیرش
قطعات مورد نیاز
 خصوصیات  ATMEGA L
 ترانزیستور  TIP
 رگولاتور
سنسورها
 تعریف سنسور
 مزایای سنسورها
 سنسورها در ربات
 سنسورجهت یابی مغناطیسی
 سنسورفشاری و تماس
 سنسورگرمایی
 سنسوربویایی
 سنسو رموقعیت مغناطیسی
سنسور مادون قرمز در ربات میکروموس
نحوه استفاده از سنسور مادون قرمز در ربات میکروموس
  استپ موتور  step motor
  مکانیک ربات
  برنامه ربات
  شماتیک ربات

 

فرید بازدید : 690 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروزه اطلاعات، سرمایه‌ای حیاتی برای کلیه موسسات و سازمان‌های تجاری، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی، سیاسی، دفاعی، و غیره می‌باشد. سازمان‌ها سیستم‌های پایگاه‌داده‌ها و اطلاعات محتوای آنها را جهت خودکار کردن وظائف مختلفی تهیه می‌کنند. این وظائف شامل صورت حساب، مدیریت سرمایه، انواع مختلف پیش‌بینی‌ها، بودجه‌بندی، مدیریت‌های آموزشی، تحقیقاتی، صنعتی و… می‌باشد. برای تمامی سازمان‌ها تصمیمات حیاتی، وابسته به اطلاعات دقیق و بروز و پردازش صحیح آنها است. به علت اهمیت زیاد اطلاعات، حفاظت اطلاعات یکی از اجزاء حیاتی سیستم‌های مدیریت پایگاه‌داده‌‌ها می‌باشد.

 

فرید بازدید : 806 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

طراحی خودروی الکتریکی مدت هاست در کمپانی های مشهور خودرو سازی جهان دنبال می گردد . رو به پایان بودن منابع سوخت های فسیلی ، گرانی این نوع سوخت ، مشکلات حمل و نقل و از همه مهم تر آلایندگی زیاد انواع متداولی مانند بنزین ، گازوییل و نفت سفید دلایلی هستند که روند حرکت در این مسیر را هرچه بیشتر سرعت می بخشند . به علاوه استاندارهای جدید و قوانین سخت گیرانه ای که برای حفاظت از محیط زیست وضع شده اند ، شرکت های خودرو ساز را وادار به تحقیق در زمینه ی دست یابی به فناوری های جدید در زمینه ی انرژی های نو و قابل حمل کرده اند تا بدین وسیله محصولات خود را هر چه کم مصرف تر و پاک تر روانه بازار کنند . در قسمت مقدمه با توجه به هدف اصلی که طراحی خودرو جهت شرکت در مسابقات شل اکو ماراتون ۱بوده و آشنایی خوانندگان با این مسابقات توضیحاتی مختصر از این رقابت به همراه شرح اندکی از نوع خودروی طراحی شده بیان شده است. در فصل اول این پایان نامه به شرح خصوصیات محصول نهایی پرداخته و سعی می شود تا ابتدا هدف از طراحی یک خودروی جدید و نیازهایی که این خودرو پس از تولید باید برطرف نماید را بررسی و تحلیل کنیم . این بررسی شامل پارامترهای ابعاد ، سوخت ، تعداد سرنشین ، موارد ایمنی ، آیرودینامیک ، موارد فنی و … شده و راجع به هر یک از این مواد به طور مفصل شرح داده خواهد شد . در ابتدای فصل دوم به بررسی انواع شاسی پرداخته و سپس در مورد نکات مهم در هنگام طراحی شاسی می پردازیم . در انتهای این فصل نیز یک جمع بندی از شاسی منتخب خواهیم داشت. در فصل سوم به بررسی و شرح حالت های مختلف بدنه ی خودرو م یپردازیم و سپس با توجه به مزایا و معایب آ نها و محدودیت های طراحی که در فصل اول تعیین شد یک نوع از انواع بدنه را به عنوان شاسی برگزیده برای طراحی خودرو انتخاب خواهیم کرد. در فصل چهارم نیز نگاهی اجمالی داریم به انواع تحلیل مناسب برای شاسی و در ادامه با طراحی اولی هی یک شاسی با توجه به محدودیت های طراحی اقدام به تحلیل نیرویی شاسی کرده و سپس به بهینه سازی و رفع عیوب شاسی مورد نظر می پردازیم . در فصل پنجم ، نقشه های ساخت این شاسی با توجه به اصلاحات انجام شده ارائه می گردد.

فهرست : 
خلاصه
مقدمه
محدودیت های طراحی
قوانین مرتبط با قسمت طراحی بدنه و شاسی مسابقات Shell Eco Marathon
 وزن راننده
 راحتی و آسایش راننده
 طراحی خودرو
 اندازه ها
 بدنه خودرو
 استحکام شاسی
 جدا بودن سیستم موتور از راننده
 اطفاء حریق
 میدان دید
 کمربند ایمنی
 قابلیت های دسترسی
 فرمان خودرو  فرمان پذیری و شعاع چرخش خودرو
 چرخ ها
 تایرها
 روشنایی
 بوق
 ترمزها
 کلاچ و سیستم انتقال قدرت
 سیستم اگزوز
 میزان صدا
 مکانیزم قطع و خاموشی در حالت بحرانی
  انتخاب شاسی
   خصوصیات یک شاسی مناسب
   انواع شاسی
   شاسی مستقل
   مزایای شاسی و اتاق مستقل
   معایب شاسی و اتاق مستقل
   نتیجه بررسی
   شاسی نیمه جدا شدنی
   مزایای شاسی نیمه جداشدنی
  نتیجه بررسی
   شاسی لوله ای
   نتیجه بررسی
   شاسی مونوکوک
   مزایای شاسی مونوکوک
   معایب شاسی مونوکوک
   نتیجه بررسی
   شاسی فلزی فوق سبک
   شاسی کامپوزیتی فایبرگلاس
   مزایای شاسی های کامپوزیتی
   معایب شاسی کامپوزیتی
   نتیجه بررسی
   انواع تحلیل شاسی
   تحلیل سازه ای
   شبیه سازی حرکت و دوام قطعات بر روی جاده
   تحلیل برخورد
   تحلیل خستگی
   تحلیل نویز و ارتعاش
   طراحی فرآیند ساخت
  طراحی بدنه
   نیروهای آیرودینامیکی
   جریان حول چرخ ها
   جریان زیر بدنه خودرو
   فرمان پذیری
   آشنایی با آزمایش های هندلینگ
  آزمایش هندلینگ در شرایط پایدار
  چند کمیت قابل توجه در این نمودارها
   آزمایش هندلینگ در شرایط گذرا
  آزمایش تغییر مسیر ناگهانی
   عوامل موثر در فرمان پذیری
   ارتفاع مرکز جرم
   مرکز جرم
   لختی دورانی
   لختی دورانی طولی و عرضی
   سختی قاب شاسی
   طرح اولیه ی بدنه
  طراحی اولیه
   روند طراحی اولیه
   سایر سیستم های وابسته به شاسی
   سیستم تعلیق
   طرح اولیه ی شاسی
   تحلیل شاسی
   بیشترین جابه جایی
   سازه های سه وجهی
   جنس شاسی
   تحلیل نرم افزاری شاسی
   نتایج آنالیز شاسی با پروفیل های مستطیل توسط، محیط تحلیل خرپا ، در نرم افزار اینونتور
   نتایج آنالیز شاسی با پروفیل های دایره توسط، محیط تحلیل خرپا در نرم افزار اینونتور
   بهینه سازی شاسی
   تست استاتیکی نهایی
   تست پیچش نهایی
   سایر تست ها
   نتایج نهایی
   نتیجه گیری
نقشه های ساخت
لیست قطعات

 

فرید بازدید : 864 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

مادرعصری زندگی می کنیم که عصرشگفت انگیز دانش و اطلاعات ، عصرشتاب غیرقابل باور فناوری و خلاقیت است .با عمومیت یافتن سریع دسترسی به کامپیوتر ها و تکنولوژی اطلاعاتی و رسانه های پیشرفته هیچ کشوری نمی تواند اقتصاد قرن بیست و یکمی را بدون زیرساخت الکترونیکی قرن بیست و یکمی اداره کند.یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم گیری مدیران اطلاعات است .داشتن اطلاعات دقیق ، صحیح ،‌بهنگام باعث بالا رفتن سرعت تصمیم گیری شده و جلوی اتخاذ بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت. طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهای اتوماسیون اداری کشور مارافراگرفته است وبسیاری از سازمانها ، تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند و حاضرند مبالغ کلانی را جهت استقرار و بکارگیری این سیستمها صرف نمایند اما باید بررسی نمود که چنین سیستمها ی اطلاعاتی تاچه اندازه توانسته به مدیران سازمانها در  بهبود تصمیم گیری  کمک نماید وآیا توانسته چنین سیستمهایی انتظارات مدیران را در تصمیم گیری ها براورده نماید .  هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی اثرات سیستم اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران (استانداری گیلان و حوزه ستادی) می باشد و شامل اهداف فرعی مانند شناسایی یک سیستم اتوماسیون جامع اداری مناسب جهت اطلاع رسانی به مدیران، بررسی و تجزیه و تحلیل آثارونتایج حاصل از سیستم اتوماسیون اداری برتصمیم گیری مدیران، بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت سیستم اتوماسیون اداری از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحت،دقت،بهنگام بودن و اقتصادی بودن، بررسی اثرات اتوماسیون اداری بربهبود فرآیند تصمیم گیری مدیران، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد سیستم اتوماسیون جهت بهره برداری می باشد. سیستم اتوماسیون اداری که با مشخصه هایی مانند تعدادنامه ها ی صادره ، تعداد نامه ها ی وارده ،ادراک ، ساعات استفاده  به عنوان متغیرمستقل و بهبود تصمیم گیری مدیران با مشخصه هایی مانند صحت،دقت،اقتصادی بودن،به هنگام بودن به عنوان متغیروابسته مطرح می باشد. روش تحقیق علی – مقایسه ای می باشد .ونتایج حاصل از تحقیق نشان داد که سیستم اتوماسیون بر افزایش صحت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر افزایش دقت تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر بهنگام بودن تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد . سیستم اتوماسیون بر اقتصادی بودن تصمیم گیری مدیران تاثیر دارد.و شواهدی بررد فرضیهای چهارگانه  مذکور وجود نداشت. پیشنهاد می گردد مبانی مفهومی اتوماسیون اداری ، در فراگیر ترین شکل خود در ادارات دولتی و در یک قالب مبتنی بر توسعه فرهنگ سازمانی ، به کارکنان آموزش داده شود .و با توجه به سیاستهای کلی دولت در زمینه ایجاد دولت الکترونیک و اتوماسیون اداری که به آن پرداخته شده است برای تحقیق وسیع در سطح ملی در این زمینه ، آماتور از تیم محقق متخصص دارای امکانات تحققاتی وسیع و اساتید مجرب دانشگاه یا همکاری شرکت های متخصص اتوماسیون اداری استفاده شود.

 

فرید بازدید : 655 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

شاید برای عده ای تصور اینکه بتوان در مدرسه ای از تشویق استفاده کرد کمی دشواراست اما واقعیت این است که می توان در سنگر مدارس شاهد حضور با شکوه معلمان وشاگردانی بود که با سرمایه از محبت وچهره های متبسم ومصصم در تلاش هستند که در کارهای خود موفق بوده اند. پس باید رنگ مدرسه ای یادآور زیبائیها ونیکوئیها باشد. چرا که هم انسانها بالاخص نوجوانان محبت پذیر می باشند. ولذا نیاز به محبت از اساسی ترین نیازهای هر انسان می باشد. تشویق نیروها واستعدادهای دانش آموزان را به کار می اندازد واستقامت آنها را در کارها زیاد می کند وموجبات سرعت در کارهای بدنی را فراهم می کند ودر کارهای فکری موجب سعی وکوشش بیشتری  می گردد . تشویق وتقویت رفتار مثبت کودکان سبب شکل گیری عادات مطلوب در آنان می شود. به عبارت دیگر از آنجا که از طریق رفتارهای تشویق آمیز کلامی وغیر کلامی مادی وعنوی فردی وگروهی مستقیم وغیر مستقیم مربی بیش از هر چیز به یک نیاز هم نوجوانان یعنی نیاز به محبت متعلق وتوجه پاسخ داده می شود. ما شاهد بیشترین مؤثرترین وپایدارترین اثر در رفتار آنان هستیم در حالی که وقتی دانش آموزی را تنبیه می کنیمن نه تنها به هیچ یک از نیازهای خطری واساسی او پاسخ نمی دهیم بلکه تعادل حیاتی اش را برهم زده او را با تجربه ناخوش آیندی که همواره ازآن گریز دارد مواجه می کنیم ولو اینکه بطور موقت رفتار مطلوب آن را کنترل کرده باشیم.
دارای مقدمه، نتیجه، چکیده و جدول نمودار پرسشنامه

 

تبلیغات

تعداد صفحات : 4

درباره ما
پرشین پروژه دات آی آر ، همانطور که از اسم سایت مشخص است سایت پرشین پروژه یک سایت تحقیقاتی در زمینه مختلف است که موضوعات مختلفی را از سرتاسر اینترنت را در سایت خود جمع آوری کرده است که هدف از این کار فراهم ساختن محیطی ساده و راحت برای دسترسی ، محققان ، دانشجویان ، دانش آموزان و دیگران کاربران اینترنتی به مطلب دلخواهشان می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 409
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 329
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 5,083
  • بازدید سال : 179,096
  • بازدید کلی : 1,069,529
  • تبلیغات
    تبلیغات
    تبلیغات متنی
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان
    تبلیغات شما در اینجا
    ماهیانه 1 هزار تومان